27.09.2014

Andreea Calugaru

Orasul de resedinta: Bucuresti



Lista concursurilor mele:

1. Ironman Mallorca 2014 - 14 ore 56 minute

Povestea primului meu Ironman:

Am ajuns Alcudia si respir aerul asta tare de Iron"manie". Nu incerc absolut de loc sa ma feresc de freezia care ma inconjoara... Ce sa mai ...ma simt ca un copil la Disneyland! :)

Am facut poze cu absolut fiecare banner cu vestitul  Mdot, m-am topit de emotie cand am zarit poarta de finish si am plans (da, plans cu lacrimi) atunci cand mi-am vazut numarul de concurs cu numele si steagul Romaniei inscriptionat. 
Emotiile par ca s-au mai linistit. Sunt fericita ca ma aflu aici, ma simt cumva "acasa" printre alti 3000 de triatlonisti si cumva am inceput din nou sa cred ca totul este posibil.

 Povestea integrala:
http://www.liniadefinish.ro/cateva_zile_Ironman_3


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu